God hates me

UPDATE. Det nya livet i Nice har precis borjat men jag har haft valdigt manga hinder pa vagen. Har en bla overlapp, ett ciggpaket som planbok, en crashad dator, en kompis som borjar bli skallig pga mig nar jag forsvann i barcelona. Har hant en hel del skit det senaste, men nu borjar jag fa lite tur. Var pa en jobbintervju idag som gick bra, ska dit imon och provjobba. Det verkar valdigt chill, café/bar pa en mysig turistgata med uteservering. Annars har jag mest hangt pa stranden. Blir nog lite daligt med bloggandet framover; har varken dator eller internet i lagenheten.

Kommentarer
Postat av: vera

vet inte om du kommer se detta da.. men grattis till jobbet!! later perfekt. hoppas vi hors snart honey. jag saknar er alla! pussar

Postat av: JONNA

men fixa det då!!!!!!!!!!! dator & internet alltså :(

2009-09-13 @ 16:30:16
URL: http://falkiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback