Alcohol/ice cream

ANGÅENDE JOBBSÖKANDET. Igår testade jag på att jobba som bartender på en irish pub vid notre dame. När jag kom dit visade managern mig i princip vilka ölsorter de har sen sa han till mig att börja ta beställningar och sen gick han därifrån. "Jaha ska han bara lämna mig nu?" tänkte jag. Så där stod jag i en full bar och såg lost ut. Men eftersom ingen sa till mig vad/hur/när jag skulle göra saker bestämde jag mig för att köra mitt eget race. Jag tog beställningar, hällde upp öl, letade desperat bland alla olika spritsorter och försökte göra en orgasme. Jag har ingen aning om hur det gick, vi får se om de ringer på söndag eller inte. Annars har jag en backup plan: hägendaz. Ska på intervju hos dem på måndag. Bartender eller glassförsäljare, that's the question.

Kommentarer
Postat av: Karoline

SVAR: Men du får berätta allt då! Om Paris. Vi kan ju börja med ... vart är det bästa stället att bo på? Maila mig ist! [email protected]

2009-03-21 @ 16:27:04
URL: http://www.pause.se/fashion-flash

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback