A cup of coffee in the morning or a glass of wine in the evening on our new balcony with view over paris.


NEWS. Om en vecka flyttar V och jag till en underbar lägenhet i 20de arrondissemanget. Parkettgolv med vita väggar varav en av dem är i glas - det är glasdörrar ut till balkongen med ett bord, stolar och några gröna växter. Vi kommer bo på högsta våningen med utsikt över paris hustak. Dessutom finns det en tvättmaskin! No more inlåst i tvättstugor med fyllon. På jobbet går det upp och ner. Indiana café är lite som hard rock café - mtv spelas på hög volym, de flesta beställer cheesburgare och under happy hour är det smockat på uteserveringen. Folk flörtar med en och undrar vart man kommer ifrån med tanke på ens charmiga accent. I'm liking my life.

Kommentarer
Postat av: lena

åh fy fan va underbart. jag är så otroligt avundsjuk!

Postat av: alicia

fin bild!

2009-01-24 @ 21:38:59
URL: http://sjuttiofem.blogg.se/
Postat av: Daniela

vill ha ditt liv just nu!

2009-01-25 @ 11:28:45
URL: http://nellasofia.blogspot.com
Postat av: MLI

emmis o virus :( saknar er!!! längtar också tills ni flyttar så ni kan vara inne på internet igen!!!

2009-01-26 @ 20:03:19
Postat av: linnea

nar jag har pengar kommer jag och halsar pa dig i var, alskade saknade snuttemma!!! (mejlar nan dag, vi har inte snackat skit pa hur lange som helst...)

2009-01-28 @ 18:45:00
Postat av: emelie

man blir ju lite avis!

2009-01-30 @ 18:46:12
URL: http://huntingforwitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback