Shoot me

22:53. Måste städa lägenheten, packa och äta innan jag går och lägger mig. Och imon ska jag upp tidigt och hjälpa V med alla våra resväskor till taxistationen. Sen blir det jobbet, jag och M öppnar caféet (btw så fick jag 500 spänn i driks today). På kvällen blir det utgång med E och P och på söndag flyttar vi in i vår nya lägenhet. Vi måste även planera inflyttningsfesten och på torsdag fyller jag år. Har ingen aning om vad jag önskar mig. Det händer alldeles för mycket på en gång. Gröt i huvudet. Bonne nuit.

Kommentarer
Postat av: Linnea

re: Vad var det for sorts franskakurs? Akte du bara dit och tog en kurs i franska eller hur funkar det? ar sugen pa det..

Postat av: alicia

ha en fin dag!

2009-02-01 @ 10:33:53
URL: http://sjuttiofem.blogg.se/
Postat av: Linn

Vad gick du på för gymnasium?

2009-02-01 @ 14:09:37
Postat av: emma

Linn: jag gick på schillerksa gymnasiet i göteborg. samhällslinje med inrikting språk.

2009-02-03 @ 23:01:28
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback