Nothing

har stirrat på det där jävla blinkande strecket ett tag nu. vet inte vad jag ska skriva. hittar inte orden. men samtidigt känns det som om huvudet ska explodera för det finns så mycket jag vill få ut. ändå känner jag mig helt tom. jag vet att det finns värre saker. mycket värre saker. men nu är jag egoistisk. jag är inte värd det här. orkar snart inte lägga mer energi och tårar på den här skiten. jag är redan så mycket bättre än de flesta. ändå får jag inte ett godkänt svar. jag skyller på gud. känns lättare så. jag vet att det var mitt fel. men jag orkar inte ha den lasten över mig. skyller ifrån mig. egentligen kan jag inte skylla på honom. han finns inte för mig. lasten är tillbaka. kvällen är förstörd.

Kommentarer
Postat av: linnea

nej vad tråkigt gumman! är så ledsen för din skull, du är ju så duktig. vilken tönt som inte godkände, pissa i motvind och stryk ska han ha, jag hoppas han inte får nån tårta på sin födelsedag. hans jobb är så trist att tiden står stilla, hoppas lönen är kass och att frun luktar illa. man mår illa och får kväljningar av att se dem på stan, hoppas de får magsjuka o fula barn. ingen tycker om dem, inte ens deras föräldrar, må vägverket brinna i helvetets eldar...

2008-09-25 @ 19:29:12
Postat av: v

jag vet att det känns jobbigt emma, men tänk såhär: jag älskar dig ändå. och det är väl ändå det som är viktigast? att bli älskad av moi!

Postat av: Anonym

Je t'aime mon amour

2008-09-26 @ 00:33:37
Postat av: emma

linnea: fan va skön du är! du var den första som fick mig att skratta! underbara rim!! bara en liten mini detalj.. jag körde med en rödhårig äldre dam så du får ändra lite på din störtsköna historia. kärlek

2008-09-26 @ 12:53:15
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback