Svart pizza à la cigarett smak


BRAND. Pizza till lunch. Jag skulle sätta i den i vår tvåhundra femtio grader varma micro-onde med tappade greppet om gallret och pizzan rammlade av och började brinna. Min kommentar: - 'Öhh.. vera det brinner' - 'Va?' - 'Det brinner typ'. V kom in i köket och såg den brinnande pizzan. Hon lyckades släcka den med två glas vatten, vilket kanske inte var så smart egentligen. Men klart bättre än min reaktion som var sådär lagom seg. Hennes första kommentar (en väldigt arg sådan) efter att hon släckt branden var: - 'Fan emma jag var ju jättehungrig!' Min tanke var: 'Öh.. jag tror vi har pajat micro-onden'.

Efter två månader i denna lägenhet har vi hittils haft sönder tre gals, rivit ner en bit  av  ena väggen och haft en brand i micro-onden. Vår hyresvärdinna borde vara stolt.

Kommentarer
Postat av: cornelia

re: grymt, jättesnällt! min mail är [email protected]

2008-11-14 @ 10:56:31
Postat av: johanna

haha fyfan va klockrent!

2008-11-14 @ 12:11:11
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback