'Du är en påfågel som bara strosar runt i slottskogen utan att riktigt veta vad du håller på med.

Har fortfarande inte tatt mig upp ur sängen och klockan är 13:52. Borde verkligen gå på franska lektionen men det är lite sent för det. Den slutade klockan tio. Duktigt emma! But i have an excuse: en flaksa vin och gayklubb vid moulin rouge till klockan ett igår.

UPDATE: 14:51. Ligger fortfarande i sängen. Seg eller? Har knaprat på svenska pepparkakor. Nu måste jag ta mig till kylen, men jag är hundra på att den är tom. Fck.


Kommentarer
Postat av: Lisa

O jag älskar din blogg

Postat av: martina

All right, wow ni har ju ett klockrent läge. & hjäääälp vilka priser. tur att ni bor flera, haha. :) vad gör du där nere då? jobbar eller bara lever livet? :) kram

2008-11-25 @ 15:13:49
URL: http://bemyescapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback