Freeze

Jag ville bara frysa studen ett ögonblick. Stanna lite. Se vad som händer just nu, vilket verkade visa sig vara väldigt mycket. Idag blev jag godkänd på Kunskapsprov B (körkortsteorin), det känns så jävla bra. Uppkörning nästa. Jag har även fått goda nyheter angående boende i Paris, kanske blir det en lägenhet brevid Champs-Elysées? Och extrajobb på köpet? Balen och studenten närmar sig med stormsteg. Skönt att jag har hittat klänningar till båda tillfällena. Men innan det är det dansuppvisning som gäller. Gud vad jag kommer sakna Dansforum när jag flyttar, älskar det placet. På onsdag är det även valborg, då blir det väl att dra ut i Göteborgsnatten och fira (eller är supa det rätta ordet?).

Kommentarer
Postat av: samira

Grattis, grattis älskade emmis

2008-04-28 @ 18:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback