Tönttröjan

image632
Har alltid varit lite nojig när det handlar om secondhand. När jag är i en sån affär känner jag att det inte riktigt stämmer, allt känns smutsigt och falskt. Går mest runt och tittar med avsmak på allt som finns. Men sist jag var i en secondhand hittade jag något som jag ville ha, nämligen en tönttröja (som jag kallar dem). Tycker egentligen att de är väldigt fula, så fula att de blir coola. Köpte denna mysiga kofta och ångrar mig inte ett dugg! Har kanske kommit över min "secondhand fobi" nu. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin! jag har en liknande :) Vart hittade du den?

Postat av: Hanna

Svar: Ja det förstod jag, jag menade på vilken secondhand-butik? Om det var någon "känd" eller så? :)

2007-12-12 @ 19:22:17
URL: http://HannaNaemiE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback