RÄDSLA

Var ledig idag för att treorna på vår skola tog studenten! Oh nu är vi störst.. Nästa år är det vår tur, scary men samtidigt helt underbart. Måste bara säga lite om vad som hände idag, det har minst sagt vart en händelserik dag:

  • Drömde en sjukt creepy dröm om en flicka som står utanför ens fönster när man sover och tittar på en, dessutom målar hon svarta ränder på fönstret. Vaknade med hjärtklappning och rusad upp till mamma.
  • Åt våfflor hos Vera, eller kan man kalla det våfflor? Hårda som knäckebröd med fettlager omkring sig...
  • Har fått reda på att jag ska dela ut GP med tant Hertta 3 dagar i rad nu kl 4 på morgonen för att lära mig, trevligt eller?
  • Jag och Josefine åkte runt i hennes bil med min kärra om försökte desperat hitta hem till mig.
  • Fick reda på att det finns en kille som heter Peter och vet ALLT om ALLT! Det är en hemsida på nätet, man kan fråga typ: Vilken färg har jag på mitt nagelack? Han kan svaret. Eller typ: Vart ska jag resa i sommar? Eller vad som står på min fönsterbräda! Jag typ skakade och nästa grät, för han vet ALLT om mitt liv och alla andras liv.
  • Vann på pictunary, yeah!


Kommentarer
Postat av: vera

haha man känner sig så jävla dum nu med de där med peter!! försökte göra det på mamma när hon kom hem men jag misslyckades totalt. peter sa att hon drack vatten fast hon drack vin!:S jag var inte så bra på det där. hihi sorry för våfflorna, nån annan får göra det nästa gång. lite misslyckat där:P puss puss (läskig bild!!!)

Postat av: linnet

tja emms, läskig dröm det där, men allra läskigast låter det att bli en
trea nästa år, usch jag ryser av bara tanken, vill inte bli störst på skolan, hjälp, rädda mig! jaja det löser väl sig, nu är det föresten inte långt kvar tills jag kommer hem och vi ska ligga på en filt, käka jordgubbar och bara snacka skit... =) föresten det låter
som en spännande hemsida, vad heter den?

2007-05-29 @ 23:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback