DEN JOBBIGASTE BLATTEN

Jag och Vera hyrde film idag, vi kom in i videobutiken med ett paket jordgubbar i famnen:
 
Videosnubben: Får jag?
Vera upptäcker att han syftar på jordgubbarna efter tio minuter..
Vera: Aha, nej!
Videosnubben: Jag trodde ni ville äta jordgubbar och dricka kaffe med mig...
Emma: hahah nej!
Videosnubben: Vilken film leter ni efter?
Emma: John Tucker must die.
Videosnubben: Jag visar inte vart filmen är om jag inte får jordgubbar.
Emma och Vera: hehe...
Videosnubben hämtar filmen.
Videosnubben: Varför hyr alla tjejer denna filmen? Finns det bra raggningsrepliker i den eller?
Emma: haha den är ju rolig!
Videosnubben går fram till kassan och ska ta betalt.
Videosnubben: Kan jag få ditt telefonnummer?
Emma ger telefonnummer.
Videosnubben: Kan jag få nummret igen?
Emma: Igen?
Videosnubben skriver in nummret igen.
Videosnubben: Kan jag få andress, personnummer och postnummer?
Emma ger adress etc..
Videosnubben frågar efter telefonnummer tre gånger till och Emma börjar kolla runt efter dolda kameror.
Emma: Skämtar du med mig?
Videosnubben: Jag känner inte dig, varför skulle jag skämta med dig? haha. Kan jag få ditt mobilnummer oxå?
Emma: Vaa??!!
Videosnubben: Jag är väl den jobbigaste blatten du någonsin träffat?
Emma: hehe...
Videosnubben: Kan jag få ditt leg?
Emma plockar darrandes fram leget.
Videosnubben: Varför darrar du?
Emma: Haha pga Peter (internt skämt)
Vera skrattar och snubben med, men fattade han vad vi menade? Nej...
Videosnubben: Här ska du skriva på.
Emma tittar fundersamt på kvittot och vet inte vart hon ska skriva på någonstans.
Videosnubben: Skriv längst ner och glöm inte telefonnummret!
Emma: haha, nu får du inga jordgubbar!!

Jag och Vera går fnittrandes ut ur butiken och bakom oss hörs Videosnubbens röst: Ni är så välkomna tillbaka så!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Meh, vad läskig snubbe...

Postat av: ulrika

Jobbig kille! antar att han inte var snygg för då kanske ni hade tyckt det var lite roligare. =)

2007-05-31 @ 19:47:24
URL: http://colorelle.blogg.se
Postat av: vera

haha hoppas han e där imorn oxå;)

2007-05-31 @ 20:33:31
URL: http://arevvera.blogg.se
Postat av: vera

eh yees.. mkt coola

2007-05-31 @ 20:55:45
URL: http://arevvera.blogg.se
Postat av: Amina

jobbig kille..

2007-06-01 @ 16:08:28
URL: http://amiinas.blogg.se
Postat av: vera

emma, jag kom på att videosnubben tog ju tag i min arm oxå o kollade på min klocka! kommer du ihåg? o sen typ skrattade för att den var min mormors och sa att den va fin.. han bara tog min arm utan o säga nåt ju:P haha a han va rolig.

2007-06-01 @ 17:13:29
URL: http://arevvera.blogg.se
Postat av: Emelie

Va det en gubbe eller en kille?

2007-06-03 @ 12:30:44
Postat av: Emelie

Va det en gubbe eller en kille?

2007-06-03 @ 12:30:47
Postat av: emma

Öhm, mellan kille och gubbe! Typ 30-35 år I think...

2007-06-03 @ 19:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback