MIN EGNA GREY'S

Jag vet. Det är väldigt töntigt. Men jag måste bara berätta om sjukhusbesöket idag. Skulle operara bort en leverfläck, låter in så kul eller vidare trevligt, men det var jävligt komiskt! Hon som opererade frågade om några kandidater kunde få kolla på. Och visst gick det bra. Tre stycken kom in. Först tänkte jag väl inte så mycket på det, men sen slog det mig att shit va denna människosammling påminner om något! Den ene kandidaten: allvarlig kines - Dr. Cristina Yang. Den andra kandidaten: lite rund och ful frisyr - Dr. George O'Malley. Och så den sista: ung snygg kille - Dr. Alex Karev. Fattar ni vart jag vill komma? Dessutom var hon som opererade rund och kort - Dr. Miranda Bailey. De snackade mycket om någon Bosse som tydligen var grymt bra på att operera: Dr. Preston Burke. För er som följer Grey's Anatomy tror jag ni fattar hur kul det var! Jag fick min egna lilla Grey's Anatomy show typ. Försökte hålla mig för skratt hela tiden, sjukt kul det va att opereras haha!

Nähepp end of story. Tillbaka till kära matten nu innan jag ska iväg till Spring Show. Syrran ska nämligen ha sin stora debut ikväll! Hon ska spela med sitt band, som ännu inte ha något namn. Hoppas basen låter högst ha! Tja då.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahha skojj! :)

2007-05-15 @ 00:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback