JAG ÄLSKAR ATT DANSA

Att sätta på as skön musik, känna rytmen och dansa tills man är helt slut är bara för underbart! Inte bara det att jag älskar att gå ut och dansa på klubbar och diskotek men också det att jag dansar på Dansforum, Streetdance och Jazz. Är så glad att jag har hittat det som en hobby! Varje gång innan jag ska åka till Dansforum tänker jag: neej jag orkar inte dansa idag, så segt. Men när jag väl är där så är det hur kul som helst, och sen när jag åker hem vill jag dansa hela mitt liv. Det är konstigt att man känner så.. nån typ av mänskligt beteende.
 
Jag älskar att dansa♥  

Önskar jag var lika grym som Josefina och Johanna, mina danslärare och alla andra danslärare. Gud va kul att ha det som jobb. Att lära ut ens egna koreografier, alla bara följer en, gör precis som man vill. Eller att vara dansproffs, vara bakgrunds dansare till de nyaste och hetaste musikvideorna, inte helt fel det! Eller att vara med i Bounce, så grymma är de. Jag skulle göra vad som helst för att få turnera med dem i deras senaste show.

Jag älskar att dansa♥

Streetdance, den balla dansen med attityd och fräcka steg. Jazz, den graciösa dansen där känslan är lätt och vacker. Väldigt olika typer av danser, men väldigt roliga båda två. Vill också testa på Dance hall, önskar även att jag kunde Locking men efter att ha testat det... oh no det är inte alls min grej! Även sån sexy dans, vet inte riktigt vad den heter, men någon typ av salsa vore grymt att kunna. Det är så mycket jag vill testa på och kunna, men ändå så håller jag mig till streeten och jazzen, känns tryggt på något sätt. Måste börja dansa oftare så att jag blir bättre!

Jag älskar att dansa♥

Eftersom jag är sån dansnörd har jag lagt in David Guetta vs The Egg - Love don't let me go videon, den är hel grym! Titta och njut.


Kommentarer
Postat av: vera

shit! jag skulle ge vad som helst för att kunna röra mig så..

2007-03-23 @ 19:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback