Monday / 12.01.2009

Åh jesus va segt det går med bloggen. Orsak: internet is gone. Har hängt på mcdonalds sjukt mycket det senaste eftersom de har wifi där. Annars har jag jobbat hela veckan, att vara servitris var inte så lätt som jag trodde. Det är massa saker att tänka på hela tiden, det var gröt i huvet första dagarna. Men nu har jag kommit in i det hela, har övat på att bära brickan så nu spiller jag inte äppel champagne på gästerna längre.

UPDATE: två timmar och tjugo min senare sitter jag fortfarande på detta stenhårda golv i skolan. Dags att ta sig hem och käka pasta med pestosås, pasta med tomatsås eller pasta med crème fraish sås samt ringa till trettio olika lägenheter. Vi behöver en bostad illa kvickt - om två veckor blir vi utslängda. A +

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback