Take off pizza and coke on the floor in our new appartment


LYCKA. Äntligen har vi flyttat in i vår nya lägenhet! Den är fortfarande sjukt jävla disguisting men när vi har skrubbat och skurat klart varje vrå, möblerat om och tatt en tripp till ikea kommer den vara underbar. Men idag kom jag inte spec långt med städningen eftersom jag låste ute mig själv. Det slutatde med att jag fick hjälp av min granne att klättra över från hans balkong till min. Tur att jag inte ramlade för vi bor på sjätte våningen, vilket betyder att det är minst 100 m ner till marken. Skriver mer sen.

Kommentarer
Postat av: sam

yum pizza!

jag har inte ätit det på år och dar, no coke light either. gotta do something about that!! hih ska köpa din hood när jag åker till NYC, AA forever. Love u! jag är inne på msn (status offline of course) skriv om ni vill skypea!! bisous

2009-02-04 @ 09:17:25
Postat av: Linnea

re: Hej igen och tack for svar. Hur gjorde du med boende? Akte du sjalv? Gjorde du nagot annat pa sidan av kursen? Jag har pluggat franska till steg 4 men kanner att jag har tappat i princip allt. Klarar man sig i borjan? Ha en toppendag!

Postat av: alexandra

ni borde uppdatera lite oftare!!!

2009-02-04 @ 19:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback