Låt tiden försvinna

image691
det är sommar o grabbarna glider
hänger runt i parken o smuttar på en cider
solbrännan svider men ingen lider
vi tar det soft o lodar för det e sommartider

bara softa känner svetten rinna
skit i allt och låt tiden försvinna
sitter hela dagen blöt på min mage
drömmer om fåren som hoppar runt i hagen
lat som fan så låt mej va för idag e en sån da som e fett bra
när solen steker och fåglarna kvittrar
jag känner nästan hela kroppen ba giddra

dagen tar slut o kvällen börjar
sticker hem o tar på sej en extra tröja
ut för att röja festa loss
me polarna o brudarna bara släppa loss
vi möts i hästhagen o tänder på en brasa

ja känner en stämmning som e helt perfekt
skojjar me varandra med full respekt
jag önskar att vintern aldrig fanns

Kommentarer
Postat av: Buddha

Är du full eller ? Vintern är ju underbar. Om det finns nsö förstås.

Postat av: Michaela

Jag älskar bilden. Den är underbar.

2008-03-02 @ 22:05:21
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback