Ofrivilligt självmord?

C: usch jag vaknade inatt av att jag höll på att kvävas, ni vet som jag brukar göra.
S: haha nämen fy va hemskt!
C: ah den här gången drömde jag att stoppade in en penna i halsen. Sen vaknade jag och skrek att det var en penna i min hals!
E: hahahaha! Märker du inte att du inte har en penna i halsen efter ett tag?
C: jo men det tar en stund, sen skämms jag ihjäl! Jag har väl berättat om den gången då jag drömde att jag tryckte ner ett mynt i strupen?
S: öhh nej hahaha.

30 sekunder går...

C:
men jag har väl ändå berättat om den gången då jag drömde att jag stoppade ner ett avgasrör i halsen!?
M: har du någonsin funderat på att prata med någon om det här?

Det vore kanske bäst.

Kommentarer
Postat av: Buddha

Hon är rolig hon....

Postat av: carro

hahah

2008-02-18 @ 20:28:51
Postat av: vera

hahah fan att jag missade det..

2008-02-19 @ 19:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback