Du betyder allt för mig

image678

Kommentarer
Postat av: vera

snyggaste systrarna i stan (förutom jag o mina två såklart)

hahaha å saknar dig redan emmis!
ojdå! stackare med huvet.. jag vet, ska uppdatera bloggen när jag kommer hem igen..
jag åker till athen idag för mitt plan blev cancelled igår..drar hela historien när jag kommer hem. måste till gårda textil(sure I've been there;)) hitta inget bra här i ungern.
konstig C.. vem vill inte träffa dig??
å ha de underbart mysigt med mimsi, o pussa henne från mig!!!!

2008-02-14 @ 08:54:41
Postat av: Hanna (syster)

Jag älskar dig mer än allt annat.

2008-02-15 @ 13:41:07
Postat av: Yingying

Åh, så gulligt.
Är själv ensambarn men önskar verkligen att jag hade en syster!

Postat av: M A T I L D A

sött! :)

2008-02-15 @ 20:50:37
URL: http://sotkyss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback