Början

Idag körde lovet igång. Började dagen med att kolla tyger som jag ska ha till min balklänning, åh hittade gudomligt fina tyger. Det är bara ett problem, jag kan inte ens trä en symaskin.. mamma, lite hjälp kanske? På kvällen drog H och jag till gymmet. Har aldrig gymmat innan. Blev positivt överraskad: det var inte så tråkigt som jag trodde, och dessutom fanns det många nice bodies att spana in! Ska snylta på Hs gymkort i fortsättningen. Sen ringde C som jag träffa i Venezuela och sa att han var på Järntorget. Världen är bra jävla liten!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh, fan vad skönt med lov nu! Jag måste vänta till vecka 9..

Postat av: vera

2 frågor: VAR i allsin dar hittade du tyg???
och träffade du C?? :D

2008-02-13 @ 19:00:58
URL: http://arevvera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback