Vera the hero

Det blev ett litet äventyr igår kväll då jag, dumt nog, råkade glömma nycklarna hem.

Samira, Vera och jag gick ner till den grekiska restaurangen för att äta gott. Det var inte gott - utan ljuvligt! Plötsligt kommer jag på att jag inte har någon nyckel och att ingen är hemma. Shit! Men så tänkte vi kolla om nått fönster kanske stod öppet, då skulle vi kunna hoppa in där lite diskret. Men självklart så var det stängt överallt... Även balkongdörren var stäng, men inte låst. Aha! Började leta efter en stege, men sen kom vi på att man kunde ta sig upp utan en. Så Vera slängde av sig skorna och började klättra. Emma: "det här känns som ett vänneravsnitt" (jag menar hur ofta bryter man sig in i sitt eget hus?) Plötsligt var Vera uppe på balkongen. Vera: "shit va smidig jag är ändå!" Sen var det bara för henne att kuta genom huset för att stänga av alarmet som tjöt. Sen öppnade hon dörren för mig och Samira och sade glatt: "I'm a hero!"  


Kommentarer
Postat av: mimmi

hahah, fan va grymma vi är!

Postat av: vera

yeehaaah!

2007-09-23 @ 18:04:37
URL: http://arevvera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback