Försök till klänning?

Var inne på www.netaporter.com och kollade in deras evening dresses. Tre av de jag såg vet jag inte riktigt om man kan kalla klänning, speciellt inte festklänning. Vem vill gå ut med en skjorta/fjäder outfit, eller en som har typ "blodsår" över hela sig, eller en klänning som mest liknar massa trasor som någon försökt sätta ihop. Och dessutom betala ca 40 000 kr för dem? Vilken skulle du minst av allt vilja ha på dig? Halloweenkostymen, kycklingdräkten eller Askungens trasor? Jag tror nog att den första skulle bli mitt val.

                                                   

Kommentarer
Postat av: You maybe know who...

Vill bara säga att detta är en av de mest seriösa och snyggt upplagda bloggar jag sett... keep up the good work!

2007-05-06 @ 22:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback