55

10 favoriter:
Färg:
Svart, kleinblå & vit
Mat: Ris med kyckling och currysås, chicken tikka masala, choklad, fruktsallad...
Band: Vet inte
Film: Öhm... beslutsångest!
Bok: Hur kär får man bli?
Sport: Dans of course!
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Choklad, daim & päron
Tid på dygnet: Kvällen

9 för tillfället:
Humör: Trött, go och mys
Smak: Ingen, är sjukt hungrig
Kläder: Jeans & skjorta
Nagellack: Rien
Tid: 11:57
Omgivning: Ett lila rum
Irritationsobjekt: Matteboken som ligger framför mig
Frisyr: Slitet, platt hår. Ska klippa mig idag!
Tanke: "Vad ska jag svara på detta?"

8 senaste:

Cigarett
: Röker inte!
Mat: Banan
Dryck: Ramlösa Granatäpple
Biltur: Oj kommer inte ihåg, minst en vecka sen
Kram: Idag, Mimmi!
Spelad låt: Pink - U and Ur Hand
TV-program: Grey's Anatomy 
Inköp: Banan

7 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Första sidan i tidningen, räknas det?
Kysst någon du inte känner: Ja
Sjungt i duschen: Ouuii 

6 första:

Bästa vän: Johanna
Husdjur: Kanin
Piercing: Öronen
Förälskelse: Dagis, fanns många heta där haha
Musik: Roxette - She has got the Look. Måste vara därför jag har musiksmaken jag har...
Bil: Rosa barbiebil!

5 nej tack:

Kläder: Nitar, har dock haft
Mat: Ostmacka
Musik: Hårdrock, huvudverk!
Dryck: Te. What's wrong with me?
Personlighetsdrag: Tyken

4 saker:

Du gjorde igår kväll: Bloggade, kollade på Grey's, sov
Du kan höra just nu: Musik
Du inte kan leva utan: Familjen, vänner, mat, datorn, musik, dans, sommar, min säng, luft, miniräknare...
Du gör när du har tråkigt: Går runt, runt, runt i huset

3 personer:
Du kan berätta allt för: Öh.. det är nog bara mig själv muahaha
Du tycker om: Det kommer bli en lång lista...
Du inte gillar: Häxan i snövit, Hitler & Bert Karlsson

2 val:
Klänning eller kjol: Klänning!
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Lyckligt liv

Kommentarer
Postat av: Thomas

Vilken är den bästa Tv- Serien?
Du har väll röstat? :)

Postat av: Jonna

lust att hjälpa till med lite sthlm's tips?
J:)

2007-05-04 @ 15:28:58
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: mimmi

iwiw, jag var kram <3

2007-05-04 @ 21:03:49
URL: http://cheminement.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback