VELIGHET?

Ååhh myys, var precis ute med Hanna i en timma och tog igen snack vi inte haft på länge. Vi promenerade bort till Willys och köpte lite lördags mums. Blir hemmakväll istället för film och vattenpipa hos Mehdi som var bestämt från början, får ta det nästa vecka då folket kan.

Tänkte på en sak idag som jag blir så irriterad över och det är velighet (humm kan man säga velighet?)
Aja i allafall, det är precis vad jag är: velig! Jämt och ständigt, så himmla jobbigt! Okej, att vela fram och tillbaka när det t.ex gäller att välja gymnasium, vad för färg på tapeterna man vill ha eller vilken av de två dyra vinterjackorna man ska köpa är väl normalt. Men när det gäller vilken choklad man vill ha från Ica, Mars eller Twix? Twix eller Center? Center eller Mars? jag kan stå där i evigheter. Eller om jag ska köpa ett nagelack (pris: 35kr). Är det verkligen värt pengarna? kommer jag använda det, vilken färg passar bäst? Och där försvann 20 minuter.

Önskar jag var sådan som inte ANALYSERAR SÖNDER ALLTING! utan bara gör det som man känner för och inte tänker fram och tillbaka på om det var rätt eller fel, bra eller dåligt. Kan ju passa på och säga förlåt till alla som fått stå ut med denna dåliga sida av mig (jag vet att det är många). Ändring måste därför ske. Jobbigast av allt är att jag vet att det inte kommer bli nån förändring, har ju försökt tidigare. Kanske är det inte meningen att träna bort det. Det är ju hur jag är, min personlighet.
Eller?


Kommentarer
Postat av: sparris

du e söt när du velar :) det är du..
jag kan räkna sådär om du vill: bestäm dig innan jag räknat till 5! jag kan vara sträng mot dig :P
men som sagt, jag älskar dig precis som du är, även när du velar!

2007-03-17 @ 20:27:24
Postat av: mimmi

Så mycket velar du inte emma och jag tycker om dig såååå himla mycket även om du ibland velar :D.

Postat av: emma

tiihii merci

2007-03-18 @ 17:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback