LITEN KONSTNÄR INOM MIG

♥ Jag äslar att måla. Vet inte varför jag blivit så förtjust i det, men ibland känner jag jättemycket för det. Och när jag väl börjat med någonting kan jag inte sluta. Har testat lite allt möjligt, akvarell, oljefärg, pastell. Men min favorit är nog att bara använda blyertspennan och skissa! Nått som jag aldrig testat är att rita med kol, måste testa det någon gång, gillar svartvitt väldigt mycket. Det var ett tag sen jag målade något, ska nog göra någon ny bild snart. Kanske på påskolovet, då har jag tid ♥


Kommentarer
Postat av: Celine

Du är sâ duktig <3
Är det den Heath-bilden du fick av mig? Hihi, "Alltsâ ni är verkligen desperata... Ni tror ni kommer gifta er med McFly.. ÂÂH HEATH *pussar bilden*"
Haha, saknar er!

2007-03-20 @ 18:08:56
Postat av: vera

måla kol!! do it! de e skitkul men svårt.. men de blir inga problem för dig!puss

2007-03-21 @ 13:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback