Usch

Det här var verkligen inte kul. Få reda på något som man verkligen inte vill veta. Men det är nog det bästa alternativet jag har.. orkar inte leva med detta längre. Men bara själva tanken på att det måste göras och hur det ska göras får mig att må illa och rädslan kryper fram, även tårarna. Massa frågor ploppar upp. Kommer jag klara det? Är jag tillräckligt strak? Kommer det bli bättre?
Men jag är nog säker på att de flesta frågor kan besvaras med ett JA. Jag kommer klara det för jag har min familj och mina vänner. Jag är tillräckligt stark när jag verkligen vill något. Det kommer att bli bättre, för det är det jag vill tro och hoppas på. Dessutom är jag inte ensam med dessa frågor, funderingar och denna rädsla. Flera har någongång varit tvungen, på grund av en viss orsak, att genomgå en operation. Och detta enbart för att bli bättre. JAG KOMMER BLI BÄTTRE!

Kommentarer
Postat av: Vera

klart du är tillräckligt stark!!
du klarar det
du blir bättre!
älskar dig

2007-02-01 @ 22:20:50
Postat av: Anonym

emma vad har hänt? :O

Postat av: Carro

Precis så ska du tänka emma! och du kommer självklart klara dt! puss på dig å vi finns här för dig

2007-02-02 @ 20:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback