Peace

Första veckan i trean var då avklarad, soft. Och soft kommer det nog vara resten av året oxå, mitt schema är gudomligt! Hinner med mycket på fritiden nu. Street & Dancehall. Ser nu fram emot en mycket rolig danstermin tillsammas med J & H. Och wtf, träningsverk nu i början är det bara att stå ut med! Vore kul att dansa till Stronger - Kanye West, som by the way spelas om och om igen på högsta volym i mitt fyrkantiga (?) lavenderlila rum. Den låten kommer nog vara favoriten ett bra tag. Den får mig att tänka på Grekland, då S presenterade mig för den. Vill tillbaka till värmen! Iiii fötterna är isbitar nu. Varför slängde jag mina fårtofflor?! I höst ska min garderob fyllas med stora, varma, mysiga, stickade tröjor. Ha! Dags att baka kladdkakor.

Peace höhö

Kommentarer
Postat av: vera

jaa emma de gör vi! nästa termin!! trevlig helg själv pussgurka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback