VÖRDN

Har inte hänt så mycket det senaste.. förutom att det nu är påsklov, yes! Var på bio i fredags och såg Music & Lyrics, den var jättebra! Mysig och rolig: "jag är säker på att det är jättebra, men jag är tondöv" hahah gud va jag skrattade! Idag har jag tränat, äntligen. Det var en och en halv vecka sedan jag tränade, pga snuva och vissa personer hihi. Kännde mig som en potatis så det var skönt att få röra på sig, aerobic 2 blev det. Nähäpp nu ska jag dra mig till tvn, How to loose a guy in ten days börjar snart. Juste, mitt nya smeknamn är Vördn! Tja då.

Kommentarer
Postat av: mimmi

jag fattar inte vördn. Jag knäcker inte koden!

Postat av: emma

muahaha den är lite lurig jag vet! Berättar för dig på fredag elr om vi ses innan.

2007-04-02 @ 17:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback