LYX

Var på Spa igår med familjen, ååhh det var så härligt. Började dagen med att simma runt i poolen med uppvärmt havsvatten, men Hanna och jag tröttande ganska fort på det så det bar av till jacuzzin istället. Efter ett tags bubblande blev det bastudags... men inte så länge för jag kunde knappt andas där inne så jävla varmt det va! Nää bastu är inte min grej. Sen var det vattenjympa dags! Hade aldrig testat det förut, det var riktigt svårt att hålla takten och göra alla rörelserna i vattnet. Det var nog ingen vacker syn när 25 pers förjäves försökte göra någon form av grodhopp i vattnet haha. Sen betalade vi as mycket för att få sola lite i solariumet, naajs. Fast Hanna är fortfarande brunast efter att precis ha kommit hem från Spanien, fuskit!
Efter vi hade fixat iordning oss träffade vi farmor och farfar. De firade 57års bröllpsdag, det var därför vi åkte på Spa  för att vi blev bjudna. Åt sjukt god middag på hotellet, grillad kyckling med couscous samt avokado och till efterrätt chokladtårta och massa salta kex haha. Efter middagen lyssnade vi på ett band som spelade blandade låtar, lite udda måsta jag säga. De var tre stycken: den äldsta var typ 50 med skägg och spelade elgitarr, sen så var det "tuppkammen" som var typ 18 och spelade piano, och den yngsta med dreadlocks var väl 8 och spelade tamburin... huumm. Men i allafall så var det en riktigt härlig söndag innan man är tillbaka till vardagen, skolan.. aahh nej!  

Kommentarer
Postat av: sparris

mys!! jag skulle gärna sett de bandet! haha

2007-04-09 @ 18:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback